Rabu

Tips Hubungan Seks dan Inzal untuk Para Suami...

http://www.emocutez.comSebelum tuh, jgn nk pikir bkn2 erk... just nak kongsi ilmu pengetahuan yg aku dapat dgn korg sume... yg dah kawen, bole praktik kan, yg bujang plak, baca sekadar timba ilmu baru... peace ..  http://www.emocutez.com

Berikut disenaraikan tips hubungan seks dan inzal untuk para suami. Sumbernya adalah dari aduan kaum wanita sendiri akibat kecewa dengan sikap lelaki. Ianya bukan bermaksud seorang wanita itu mahukan kesemua yang disenaraikan, ianya bermaksud wanita itu ada berbagai kehendak dari segi ini dan masing-masing punya keperluan yang berbeza:

  • Lelaki patut lebih ceria semasa melakukan seks.
  • Makan malam bersama dan bersuap-suapan makan ke mulut pasangan sebelum melakukan
  • Tidak suka lelaki menghimpit kerana sukar bernafas.
  • Gembira jika inzal tapi tak perlu inzal untuk merasa puas, asalkan suami dapat beri kemesraan.
  • Tidak suka lelaki yang pentingkan dir sendiri. Suka lelaki yang ambil berat tentang kehendak pasangan.
  • Gembira jika lelaki dapat menenangkan hatinya sebelum melakukan
  • Suka jika lelaki melayaninya seolah-olah mereka melakukannya buat pertama kali. Lelaki itu patut mengasihi serta lemah-lembut.
  • Lebih suka disentuh dan dirangkul berbanding inzal bila melakukan
  • Gembira jika boleh memberitahu lelaki apakah perasaannya bila melakukannya dan lelaki itu memahami
  • Suka hatinya bila lelaki berkata bahawa dirinya cantik menawan.
  • Perlukan masa untuk menyegarkan badan serta berdandan sebelum melakukan
  • Tidak suka melakukannya dalam keadaan yang tergopoh-gapah.
  • Suka jika lelaki mengejutkannya dari tidur dengan cara mencium tubuh
  • Merasa gembira bila lelaki memuji bahagian demi bahagian dari tubuh
  • Gemar melakukan diwaktu pagi.
  • Suka berendam dalam air sebelum melakukan
  • Gemar jika lelaki bergilir-gilir melakukannya sekali untuk pasangannya, kemudian untuk dirinya pula.
  • Gembira jika dipanggil dengan nama-nama manja sebelum melakukan
  • Benci bila melakukannya setelah selesai saja makan malam.
  • Tidak suka lelaki yang gelojoh di atas ranjang, sepatutnya bertenang dan jangan terkejar-kejar tidak tentu hala.
  • Tidak akan merasa jemu mendengar lelaki memuji betapa jelitanya dia.
  • Gembira jika lelaki menumpukan perhatian pada dirinya bila melakukannya, bukan pada benda lain.
  • Tidak suka jika lelaki memakai minyak wangi yang tidak sedap bau
  • Suka jika lelaki memberitahunya apakah yang telah dilakukannya dengan betul, bukan hanya kesalahan
  • Gemar jika lelaki yang membukakan pakaian
  • Suka berjanji dulu pada hari bila dan waktu bila mahu melakukannya, dan janji itu perlu ditunaikan.
  • Gembira jika lelaki menunjukkan kasih sayang setelah melakukannya melebihi masa sebelum
  • Suka melakukannya dalam suasana udara yang hangat.
  • Gemar hanya melakukan di atas ranjang.
  • Tidak gemar bila lelaki menunjukkan kegagahan dan kekerasan semasa melakukan
  • Gembira mendengar sesuatu yang menghairahkan dikatakan oleh lelaki sebelum melakukan
  • Tidak suka jika lelaki membawa makanan ke ranjang.
  • Tidak suka melakukannya jika malam sudah terlalu lewat.
  • Tidak gemar bila lelaki melakukan cara yang sama saja setiap kali bersama.
  • Gemar jika lelaki membelai-belai rambutnya sebelum melakukan
  • Benci bila lelaki terus mencabut keluar zakarnya sebaik saja inzal.
  • Gembira jika lelaki berkata dengannya pada masa itu dengan nada suara yang rendah dan dalam.
  • Tidak suka pada lelaki yang memaksa.
  • Suka jika lelaki meniup-niupkan nafas yang hangat ke telinga
  • Suka lelaki yang berterus-terang apakah kelemahan lelaki itu dari sudut seks.
  • Tidak suka lelaki yang serta-merta mahu memulakannya tanpa ringan-ringan.
  • Gembira jika jari kakinya diurut terlebih dahulu.
  • Tidak suka lelaki yang melakukannya sebelum lelaki itu mandi.
  • Tidak suka lelaki yang mencakar-cakar tubuhnya dengan rakus.
  • Gemar jika lelaki berada di atas dan mengawal aktiviti.
  • Tidak suka melakukannya bila anak-anak masih jaga atau ada di rumah.
  • Suka dan akan melayani sepenuh hati lelaki yang kuat bekerja mencari nafkah untuk keluarga.
  • Gemar menunggu melakukannya dalam keadaan cahaya suram.
  • Gembira melakukannya sambil muzik lembut berkumandang.
  • Gemar jika lelaki melakukannya dengan lemah-lembut dan perlahan.
  • Suka jika lelaki menghadiahkan padanya bunga.
  • Gemar jika lelaki tunjukkan kasih sayang yang tinggi semasa melakukan
  • Menganggap rahsia seks ialah kejujuran.
  • Sama ada inzal atau tidak dan berapa kali inzal tidak penting.
  • Adakalanya mahu memberi, adakalanya hanya mahu menerima.
  • Gemar disentuh sebelum, ketika, setelah dan luar masa melakukan seks.
  • Gembira jika lelaki menjilat sekitar payudara kemudian meniupnya dengan lembut.
  • Suka jika lelaki itu merasa bangga ketika bersama
  • Perlukan perhatian dan masa.
  • Suka jika ia dapat berterusan sepanjang malam.
  • Gembira sekiranya lelaki menyatakan perasaan nikmatnya bila melakukan
  • Suka jika zakar disorong lambat dan ditarik dengan cepat semasa dayungan.
  • Gemar jika lelaki peka kepada kehendak dan perasaan
  • Suka jika berpegangan dan berpimpin tangan.
  • Suka sekiranya seks itu menjadi menifestasi cinta.
  • Gembira diperlakukan dengan kasar.
  • Tidak gemar jika seks di anggap oleh lelaki sebagai rutin kerana itu tidak menyeronokkan.
  • Gemar meraba dan diraba hingga tidak tertahan lagi kegelian.
  • Selepas melakukannya suka tidur di dalam rangkulan lelaki.
  • Suka jika lelaki melakukan sesuatu yang memeranjatkan di ranjang.
  • Gembira kerana lelaki melakukannya bersamanya setiap hari dengan kata dan layanan yang baik.
  • Suka jika lelaki menggunakan tangannya untuk menjelajah ke seluruh tubuhnya dan betisnya dibelai.
  • Tidak pernah masuk tidur dengan keadaan marah atau bosan, semua masalah diselesaikan dahulu.
  • Gemar jari-jarinya disedut oleh lelaki.
  • Seks patut mengembirakan bukan sesuatu yang menyedihkan hati.
  • Mesti mahukan inzal bila melakukan
  • Suka meletak bantal di bawah pinggul bila melakukannya dalam keadaan lelaki di atas dan dia baring terlentang.
  • Gemarkan posisi-posisi baru.
  • Suka jika payudara diramas dengan lemah-lembut seolah-olah menjaganya jangan pecah
  • Rasa istimewa bila lelaki memberikan perhatian yang tidak berbelah bagi.
  • Tidak sudi kepada lelaki yang tidak mempunyai perasaan kepadanye
  • Semasa di ranjang mahu dianggap sebagai wanita sempurna segala segi.
  • Lelaki yang lemah-lembut dan baik hati menjadi idaman.
  • Melakukannya di tempat ganjil menjadi hobi.
  • Sanggup menjadi hamba seks lelaki asalkan lelaki pun begitu.
  • Lebih lama lelaki bersabar sebelum memulakannya, lebih cepat wanita inzal.
  • Mahu tahu apa yang lelaki tertarik dengan diri
  • Suka lelaki yang bersopan.
  • Lebih suka jika lelaki tunjukkan kasih sayang dengan cara bukan seksual.
  • Suka jika dapat tentukan sendiri masa untuk melakukannya, tidak hanya lelaki sahaja.
  • Saya tidak mahu seks, saya mahu memadu cinta.
  • Gembira jika lelaki menyuruhnya memainkan peranan aktif sekali-sekala.
  • Suka lelaki yang bersabar.
  • Gemar bergurau senda selepas melakukannya dan anggap itulah paduan cinta yang sebenar.
  • Suka cara yang berbeza-beza.
  • Gemar jika dicium lembut sambil masuk ke kamar.
  • Rasa selesa dan selamat melakukannya dengan lelaki yang setia.
  • Benci bila lelaki menolak ajakan
  • Gemar jika lelaki memegang tangannya sambil masuk ke kamar.
nota : ilmu2, jgn pikir kotor erk.. http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com

8 ulasan:

ibuintan berkata...

info yang baik untuk kebaikan dan kemesraan dalam hubungan suami isteri, mak aii baru tahu banyak juga keinginan wanita ye...

zalya berkata...

setuju...

paan berkata...

ok , fikir bersih..

sue/allya/zalya berkata...

mcm tuh ler.. =)

LadyBird berkata...

kenapa ada senarai yang berlawanan?
mcm pelik jerk..
cthnye yg kat atas tu tulis suke lelaki buat dengan lemah lembut. tp yang kat list bawah pulak suke lelaki yg buat scr kasar. adkh mt lady yg tersilp bc?

sue/allya/zalya berkata...

ladybird : yang lemah lembut tuh bahagian bdan yg laen, yg kasar lagi 1 tuh bahagian yg laen gak.. bkn mksudnye 1 bahagian bwk mksud sme... maaf buat anda slah fhm~ =)

K I E R A berkata...

Inzal tu apa ?

sue/allya/zalya berkata...

kiera : Maksud inzal Satu perasaan puas yang tidak terkata tatkala bergurau senda dengan pasangan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...