Khamis

Joyah seksi-lawak

al-kisah seorang perempuan seksi yang boleh dikatakan menjadi pujaan kampung yang digelar, Kg Lalalitamplom. Sebenarnya nama kampung tu tak penting dalam penceritaan ini, yang saya nak ceritakan ialah berkenaan seorang perempuan seksi yang bernama joyah.



Joyah sebenarnya adalah perempuan seksi yang menjadi kegilaan setiap lelaki dikampung itu, tetapi malangnya sidia ni sengetlah sikit (mereng).

Nak dijadikan cerita, suatu hari si Joyah ni disuruh oleh Maknya ke kedai Pak Sood untuk membeli kelapa parut. Ibunya memberi duit sebanyak rm2.50,lalu Joyah pun pergi lah seperti biasa ke kedai Pak Sood tu.. Kerana jolokan seksi yang diberikan pada si Joyah ni, maka cam biasalah dia pergi pakai skirt la (supaya gelaran tu tak hilang).. hoho..

Dia pun berjalan dengan lagak 3 sukunya sambil terlenggok-lenggok. Sampai sahaja di kedai, dia pun berkata “Pak Sood, kelapa parut 2 biji”.. Pak Sood pun tersentak tengok lagak si Joyah yang seksi sambil terlopong mulutnya, menampakkan giginya tak complete.


Disebabkan Joyah nampak seksi dengan memakai skirt, Pak Sood pun mendapat satu akal, dan berkata, “Ala Joyah tak yah beli la Joyah, amik je la atas pokok kelapa kat sebelah kedai Pak Sood ni ha, FREE jek”. Joyah pun menjawab, la ye ke, tak yah bayar?, bestnye” . Pak Sood pun membalas “A ah, amik je la.. tapi kena panjat sendiri la ye.. sebab takde orang nak tolong panjatkan. “Takpe, Joyah boleh panjat sendiri janji FREE, hehehe” Joyah suka gaya tak menentu..

Joyah pun apa lagi, terus la panjat pokok tu, pap pap pap, bunyinye memanjat, ngalahkan monyet.. tapi tanpa Joyah sedar, semasa dia tengah panjat pokok tu, rupanya Pak Sood dah ada kat bawah pokok dengan kawan-kawan dia tengah tengok si Joyah memanjat, punye lah suka diaorang tengok, Joyah pakai skirt la katakan.. selepas itu, Joyah pun turun. Pak Sood pun bertanya, “dah ke? Amik lah lagi” Joyah menyapa “La, Pak Sood.. penat la.. tapi FREE punye pasal takpe la, saya amik lagi ye?” dia pun panjat lagi. Suka la si Pak Sood dan kengkawan dia sambil menjilat jari. (Tajaan KFC)

Hoh.. dipendekkan cerita, si Joyah pun balik la.. la la la la, sambil menyanyai, suka sangat gayanya. Sampai sahaja di rumah, dia pun bagi kelapa yang dah siap diparut dan duit rm2.50. Terkejut mak si Joyah, “Aik Joyah, kau tak bayar ke kelapa parut ni?” Joyah jawab “tak bayar pun, Pak Sood bagi FREE sebab panjat sendiri pokok kelapa dia tadi” “Hah!!” terkejut mak si Joyah, “Ea Joyah, kau ni bodoh la, Pak Sood tu nak tengok SELUAR DALAM KAU la, tu yang dia suruh kau panjat sendiri “ “Laa.. ye ke mak? Nasib baik Joyah TAK PAKAI SELUAR DALAM” Joyah jawab dengan rasa gembira... hoho


p/s : pe punye bebal la si Joyah neh... sampai Pak Sood amik kesempatan keatas dia.http://www.emocutez.com

4 ulasan:

Faiz Tapit berkata...

kah3!!!
bongok pnye joyah

ZACK ENTRY berkata...

joyah oh joyah..=)

sue/allya/zalya berkata...

faiz : joyah mmg bongok sbb mental dia mereng sikit..

zack : tersedak si joyah tuh..

Nyssa Nuar berkata...

sengal punye joyah...ahahahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...