Selasa

Kenapa perlu berkahwin dulu?


http://www.emocutez.com Ada fakta mengatakan  lelaki memang akan mudah buncit selepas berumah tangga atas faktor hubungan seks. Air zat isteri yang mengalir masuk melalui zakar semasa proses hubungan kelamin akan membuatkan perubahan hormon dalaman dan sekali gus akan mudah membuatkan mereka buncit. Semua lelaki tidak dapat lari dari permasalahan ini.

Faktor ini juga menyebabkan zakar lelaki yang berkahwin akan lebih mengembang dan besar berbanding lelaki bujang. Namun jika aktiviti seks tidak dilakukan dalam waktu tempoh yang lama buat seseorang lelaki yang pernah berkahwin, perut mereka akan kembali kendur manakala zakar pula akan mula mengecut malah kulit zakar akan mengering. Ini banyak berlaku kepada lelaki yang telah bercerai, mereka yang telah lama menduda ataupun mereka yang sudah lama tidak melakukan hubungan seks bersama pasangan.

http://www.emocutez.comBerlainan dengan wanita. Wanita yang sudah berkahwin dikatakan akan mempunyai kulit yang lebih lembut dan punya mood yang lebih baik. Kulit isteri yang lebih lembut dikatakan berlaku hasil daripada pancutan sperma suami yang mengandungi banyak protein dan khasiat yang terhasil dari pundi couper lelaki.

Air mani yang dipancut ke dalam rahim isteri bukan sekadar boleh mendatangkan zuriat ianya juga akan bersatu dengan darah dan segala kebaikan air mani suami akan diserap kedalam tubuh isteri. Oleh itu wanita yang telah berumah tangga dan kerap menerima pancutan sperma suami cenderung mempunyai kulit yang lebih gebu dan lembab.

Dalam Islam juga tempoh edah itu diberi kerana air mani bekas suami masih berada dalam tubuh isteri untuk diserap dalam tempoh beberapa minggu selepas hubungan kelamin yang terakhir sebelum penceraian berlaku. Ini untuk memastikan tidak berlaku percampuran air mani jika wanita itu terus berkahwin lain dan terus melakukan hubungan seks dengan lelaki lain sebaik sahaja bercerai.

http://www.emocutez.comAda juga pendapat bahawa kebaikan air mani itu juga dapat dilihat pada rambut isteri yang semakin hitam dan berkilat. Campuran sperma suami di dalam tubuh isteri juga akan menghasilkan berjuta-juta hormon yang akan membuat wanita lebih ceria dan gembira. Berbanding wanita bujang atau yang menjanda, mereka dikatakan lebih mudah marah, kurang mood dan selalu tertekan.

p/s :  Berkahwinlah cepat-cepat kepada mereka yang masih bujang lagi.
http://www.emocutez.com

8 ulasan:

Myra Jay berkata...

Hehe...Den dah kawen dan den stuju..hee

Lizzie Yasmin berkata...

wah.. byk nya hikmah air mani nie... product asli.. hehehe

L@g3nd@ buD@k N@k@L berkata...

bsok gak chek kawen,,hahhahaha

kobEj0rdan~ berkata...

kelas pendidikan seks hari ini:)
nice2,

lagi tambahan, klu kawen awal, anak da besar klu kita pencen.xde la nak sara anak yang kocik2 lagi time pencen, tinggal nak timang cucu jer

cKyN WaN berkata...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaah... memang nak suh org kawen awl la ni ek? hahaha

doa2 la kat kami y bujang ni supaya dapat kawen awal2 =P

[s][u][e][h][a][n][n] berkata...

gulp....erm bila la aku nak kawen ni??? huhuhuhu

paan berkata...

err belum ada calon + belum bersedia lagi..huhu

Entri terbaru ->Uninstall Software Dengan Bijak

idAti mALek berkata...

ok.....nak pegi kawin la nih...hehehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...