Isnin

magika

3 oct 2010

aktiviti menonton wayang bersame my B.. turn aku pulak belanje kali neh..
mcm besa popcorn kena ada kalu tgk wyg (aku pon pelik, nape? mcm la xde bnda len yg nk di kunyah.), sweet corn, ayer coke + air milo utk aku(sbb aku dilarang minum air gas oleh B, tkot xjadi ank nnti..pdhal aku bknye preg pown..) masuk 5.30ptunk, habis 7 mlm..







sepatah dua kata dari aku : Bagi aku cerita neh sederhana besh la... kreatif & penuh imaginasi serta banyak nilai2 moral yg terdpat dlm cerita neh.. ada part lawak , ada part nanyi(mcm film industan tu.)... ada 1 part tu,(xtau le klu dia tersalah tulis skrip or pew?tp nmpk la cacat nye...)ble senja dlm dunia manusia, dunia magika neh awal pagi.. tp ada aku pasan, tetibe jdi  dunia manusia mlm, dunia magika pon mlm gak... xke cacat tu...)... sape2 yg nak tgk, bole le gi tgk..

2 ulasan:

Berto berkata...

x sempat lg la nak tgk cter ni, tunggu raya tahun dpn la gamaknya kluar tv

sue/allya/zalya berkata...

bgus juga idea tu.. jimat $$$$ kankankankankan..pandainye dia..

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...