Isnin

tentang raya

yepiiiii... baju raya dah siap w/pon dah ada dah bju raye wana hijau pucuk pisang & pink... yg ke-3 neh wana purple pink..nasib baik sempat, kalu x, xbole la sedondon dgn my B.. purple pink??? huk3.. xsabar nk tgk my B pkai bju wana tu, almaklum la wana kulit dia mcm gelap sikit jewh .. bole ke masuk ehhh..no komen, sape soh aku pilih wana, aku amik jewh yg mne kena dgn kulit aku..

beralih plak pda kueh raya, taon neh xbyk kot nk buat, sbb xdak sape la nk dtg umoh aku yg buwok neh(bkn umoh aku, umoh kak EL,aku sewa aja).. mlm rye bru nk buat kueh, kueh pe ek?? suda tentu kueh tunjuk (pemes neh),gi le mne2 bazar, comform lelong.. time 2, tunjuk aja yg mne trasa nk mkn & sedap dipandang..

$$$$$ rye!!!!! owh tidak!!! taon neh xbesh, sbb aku xdpat merase $$$$ rye dri org len, tp aku plak yg kena bg dorg rse $$$$ rye.. sob3...w/pon umur dh bganjak, but fizikal aku, xsme dgn umur.. tu la yg untung bbdan comey lotey neh(jgn muntah ehhh, puji sikit diri sndiwik) lalalalla.. bdak2 bknye bole bg lebih2.. bg sen2 suda.. kang bg RM, rajin plak b`rulang dtg umoh (siap tukar bju lagi, xnk bg tuan umoh kenal.)pas tu, heboh dkat kwn2, gi umoh org tu dtg RM , tmbahan plak gi  umoh ada ank pompuan , pe lagi smbil myelam minum air la ... bpusu2 le depa dtg serbu umoh, bknye nk mkn, tp nk tgk ank pompuan & nk uit aja..amboiii bdak2 skrg, mmg mantop!!! dah dpat uit, wat pe lagi, gi kedai beli topup rm5(alasan nk msj ank pompuan tuan umoh yg dorg gi rye tdi..ngeh3...neh la bdak zaman skrg..

tulah dia serba sedikit tentang raya...


p/s : selamat hari raya maaf zahir & batin... pandu cermat yerk.. ingtlah org tersayang..

Tiada ulasan:

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...