Khamis

Org melayu PHD,

org melayu PHD(perasaan hasad dengki) dia terlampau tggi, bkn semua ok.. segelintir aja...aku bknye nk drop bangsa sendiri tp neh la kenyataan sbb dh byk kali tjdi dkat aku..... cthnye org melayu neh xbole tgk org berjaya dari dia.. xkira la dlm bidang apa pon.. kalu dlm bidang plajaran, dorg neh kdekut ilmu.. kalu bole dia aja yg nk tau & simpan sndiri ilmu tu.. lgsong xnk mgajar org len... aku pelik la dgn dorg neh... xtau pe motif dia.. pdhal ilmu tu wajib dikongsi kn,??

lagi 1, yg neh paling latest tjadi dlm diri aku la... aku neh ada wat bznus online (bru nk bertatit), nk dijadikan cerita yg si polan neh dh lme berkecimpung dlm bidang niaga online.. jual plak bnda yg sme dgn aku... dimarah & dimaki nye  aku sbb jual harga murah & display harga dekat shoutbox dia.. kalu bole dia nk semua org beli dgn dia aja, bknye dgn org len.. bapak tamak btol... muke nmpak baik, tp disebalik dia seoranag yg berperangai busuk hati.. idaknye aku nk rampas cus dia, cus pon bknye bodo kn..? klu dia rse nk beli dgn ko, dia beli la.. klu dia xnk, xbeli la kn.. aku ske cara cina berniaga , msing2 support antara 1 sama lain...ntah la, kdg2 aku rse give up pon ada.. w/pon bru mule bznus.. patotnye bg la sokongan neh x,.. sedeyh ooo000..

senang2 jempot la singgah blog bznus aku.. http://dzariquelyacollection.blogspot.com/

sape2 nk mule bznus pon bole , modal rendah aja.. email aku dekat sini dzariquelyacollection@yahoo.com

beli brg harga borong, jual la bpe yg korg nk kt tempat korg... student digalakan, bole dapat side income.. xdela korg sesak sgt nnti..

Tiada ulasan:

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...