Sabtu

tak tepati janji.ego..bla bla bla

huh!! sakit ar ati,manusia neh kalo bjanji no 1 ,janji itu & ini... ble nk kotakan janji,masyaALLAH liat btoi nk tunaikan.. dah ko tau xbole nk tunai, yg gi janji asal.. aku xske org gini, tp asal byk sgt org gini yg aku jumpe... mmg dh takdir aku ke??? ke aku neh byk sial sgt??? klu kena batang idung sendri reti plak mlenting, so nape ko xpikir pe yg aku rse.. pas tu ego pulak, pakej lengkap la klu org tu ada perangai gini.. xbole nk terime org ckp, aggp diri tu sokmo betoi.. pdahal, no body perfect kan??  ngox nye org..

aku gaks xske dikecewakan, tmbah2 org tu org yg aku syg.. y wat aku gini.. pe slah aku?? ble nk kan sesuatu, wat bek dgn aku.. ble dh dpat, buang aku gitu aja.. ingt aku neh pe, tembok ke?
aku pon ada perasaan , ada ati gaks..

klu aku tension or nk nages, slalu aku luah dkat meow yg dok melepak kat umoh aku.. bio le org ckp aku neh gle.. peduli pe aku.. asal aku pueh ati..aku rse meow lebih faham aku dri manusia kt bumi ALLAH SWT neh..

Tiada ulasan:

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...